۱۳۸۷ اسفند ۲۸, چهارشنبه

وقتی بچه‌ام نوزاد بود،‌ می‌گفتم بچه ‌ایرانی هایی که مامان بابای مو و چشم ابرو مشکی دارند این طور موی افشان دارند،‌ عیبی ندارد بچه من کچل است، شاید قرار است مثل خانواده پدرش مو طلایی و چشم آبی شود. البته خیلی زود معلوم شد چشم آبی و بلوند نیست و بیشتر یک مو‌قهوه‌ای جذاب و تو‌دلبرو است. امروز در پارک با دو تا بچه ۲۲ ماهه بلوند آمریکایی بازی می‌کرد،‌ یکیشان تازه آرایشگاه رفته بود و دیگری موهایش از شانه اش گذشته بود، هر دو هم از این گل‌سر‌هایی زده بودند که هیچ رقمه روی کله بچه من بند نمی‌شود. می‌گویید تا ۶ ماه دیگر مو در می‌اورد؟

ببینم، شما وقتی کسی جلویتان زمین بخورد، می‌خندید؟‌ بهار می‌گفت همه این جوری اند. من هر چه فکر می‌کنم یادم نمی‌اید آخرین بار کی کسی جلویم زمین خورده و من چه کرده ام. اما لابد بهار راست می‌گوید. فکر کنم اگر الان کسی جلویم بخورد زمین خواهم خندید.

آدم هایی که ۱۰ سال است ایران زندگی نمی‌کنید، آیا واقعا حال و هوای عید دارید؟‌ دروغ چرا، من سالهاست که ندارم. امسال به خاطر بچه‌ام تمام مراسم را به جا می‌اورم. اما انگار زورکی است

۲ نظر:

Noonoosh گفت...

كامنت دوني شما اوضاعش خيلي بيريخت تر از مال ماست

بچه ما كه بدنيا امد كلي مو داشت اما الان نيمه كچل است و خوشبختانه من بچه كچل بيشتر دوست دارم

بعد اينكه خوب حال و هواي عيد داريم ديگه ..يعني همه دارند قبل از عيد اما سال كه تحويل ميشود فسسسسس ..باد همه ميخوابد ...بعد هم اينكه راه شما به ما خيلي دوره ...دوست داشتم اگراومدم بيام ببينمت اما فكر نميكنم بتونم

ديگه اين مدت چي ميخواستم بگم نميتونستم !!! يادم نمياد فعلا

Marjan گفت...

salam Noonoosh jan,
jan e man begoo chikar mikoni ke bazi aksha ba click-ezafe baz nemishand, man peydash nemikonam

badesh man ham bache kachal ro bishtar doost daram, amma inghadr famil sarkooft zadand ke be serafat oftadam

are in mamlekat e feli e ma be hame jaye aalam dooreh. amma be har hal ta 1 sal dige ja be ja mishim, ya yek jaye dige in ghareh ya ghareh ii digar, belakhareh ham ro mibinim, ghol midam:)