۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

در این سن و سال

تا همین چند وقت پیش از کرم زدن بدم می‌آمد، حتی کرم دست و آفتاب. این روزها کیف آرایشم پر از کرم‌های مختلف است، هرچند هیچ کدام از کرمها و اصرار من برای فراموش نکردن روزانه و شبانه آنها، جلوی پیشرفت غیر منصفانه چروک های ریز دور چشم را نمی‌گیرد.
رفته ام دکتر برای کنترل سالیانه ام. نگاه می‌کند به پرونده‌ام و می‌گوید در این سن بهتر است قرص کلسیم بخوری.
می‌گویم تا چند سال خیال بچه‌دار شدن ندارم. می‌گوید اگر سنت بالا‌تر برود،‌ احتمال بچه‌دار شدنت کم می‌شود.
بی‌شعور !

دوست دوران دبیرستان ام را در فیس‌بوک پیدا کرده ام و با ذوق و شوق عکس‌ها و ویدئو‌های خانوادگی اش را نگاه می‌کنم، می‌بینم مادر یزدان غفوری معروف است.
یعنی به سنی رسیده‌ام که باید یه دوستانم بابت موفقیت‌های بچه‌هایشان تبریک بگویم!

راستش یک زمانی فکر می‌کردم هیچ مشکلی با پیری ندارم و دلم می‌خواست وقتی ۴۰ ساله می‌شوم،‌ شبیه زنی لاغر و بلند بالا باشم که موهای جو‌گندمی‌اش را رنگ نمی‌کند، با طمانینه حرف می‌زند و محکم راه می‌رود.

۵ نظر:

Rana R گفت...

vaghean, doctor e mongol!

Marjan گفت...

:) albate doctore birah ham nemigoft
ham darbare calcium va ham fertility. faghat gahi adam entezar dare ba molayemat e bishtari harf e rast ro beshnave

Samin.B گفت...

vay man hanooz avali ro ham nazaeedam,,
az hame donya aghabtaram man!

مامان ارشك گفت...

دكتر من هم هر دفعه همينو مي گه. آنقدر عصباني مي شم كه دكترها مخصوصاً متخصص زنان خانمها رو مترادف بچه دار شدن مي بينن.
البته لابد فكر خودشونن كه چند سال ديگه مي ريم پيششون براي دوا درمون و بچه دار شدن.

ننه قدقد گفت...

کامنت این پستو اشتباهی تو اون یکی پست گذاشتم! خودت راست و ریسش کن. مال سن و ساله دیگه چه کنیم مادر!