۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

خووشگل

دیده اید هر کدامتان باور دارید که فقط یک نفر هست که می داند قرمه سبزی درست و حسابی را چطور باید درست کرد و آن هم مادرتان است؟ دیده اید اگر یک بار, جایی, آبگوشتی خیلی بهتان بچسبد, می گویید مثل آبگوشت های مامانم بود؟
آنهایی که دستپخت من را خورده اند و این جا را می خوانند, لطفا توپوق و پوزخند و غیره نزنند! الان من یک دختر کوچولو دارم که دقیقا همین فکر را در مورد آشپزی من می کند.
بد تر از این نیست که می آید دست به موهای من که وقتی بخوابم و بیدار شوم, فرهایش باز می شود و کز می کند, می کشد و می گوید مامان خووشگل شده. آنوقت من حق ندارم بگیرم فشارش بدهم در بغلم و وقتی نیمه شب, بی خوابی به سرم می زند, دلم برایش تنگ شود و به بهانه رویش را کشیدن, هی به اتاقش سر بزنم؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

che dokhtar koochoolooye nazi xxx,, inghadr baehsas neveshti ke delam vase mamanam tang shod ham vase dokhatarm ba inke alan haminja daran bazi mikonan!!!!rasti commentet vase poste man kheili bahal bood,,,,koli khandidam
Bigmom

مامان ارشك گفت...

تا وقتي بچه ها به سن نوجواني برسن اين لذت ها رو بهمون مي دن. بعد چند سالي مامانها دمده مي شن و دوباره بعد از ازدواج لذت بردنها شروع مي شه. خدا كنه به اون سن برسيم.